FAQ om retur
Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål herunder. Du kan finde returformularen nederst på siden - husk at læse returbetingelserne og returproces inden udfyldelse af formular.
Hvor lang returret har jeg?
Du har altid 30 dages returret på lagervarer regnet fra leveringsdatoen.
Kan restsalg og outlet varer returneres?
Nej, restsalg og outlet kan ikke returneres. Disse køb er bindende.
Kan jeg returnere skaffe eller bestillingsvarer returneres?
Nej, skaffevare/bestillingsvarer kan ikke returneres. Disse køb er bindende, da varerne er bestilt specifikt hjem til dig.
Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under levering?
Synlige skader: Afvis varen ved levering og kontakt os straks.
Skjulte skader: Kontakt os senest 7 dage efter modtagelse og vedhæft mindst 3 billeder af skaden. Så hjælper vi dig videre gennem reklamationsprocessen.
Skriv til os på:
info@aarhusbadogfliser.dk
Hvem betaler returfragten?
Du betaler selv for returfragten. Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav.
Hvordan returnerer jeg hhv. små og store varer?
For at kunne returnere skal du først udfylde vores returformular, hvorefter vi behandler sagen og vender tilbage hurtigst muligt.
Der er forskel på hvordan fragtfirmaer håndtere varerne og derfor kan det kræve en vurdering om hvordan varen bør håndteres i evt. fragt.
Hvornår får jeg mine penge retur?
Når vi har modtaget og godkendt din returvare, refunderer vi beløbet hurtigst muligt – og senest inden for 14 dage – via samme betalingsmetode, som du brugte ved købet.
Kan jeg returnere varer, der allerede er taget i brug?
Nej. Varer skal være i original emballage og ubrugt for at kunne returneres. Monterede varer anses som accepterede og kan derfor ikke returneres eller reklameres over.
Hvad hvis jeg er i tvivl, om min vare kan returneres?
Kontakt os via returformularen eller på info@aarhusbadogfliser.dk. Vi hjælper dig hurtigt med at afklare, om dine varer er returnerbare.
Skal jeg returnere en reklamation?
Du ikke sende varen retur, hvis der er tale om en reklamation (fx fejl eller skade). Kontakt i stedet vores kundeservice direkte på mail, så vurderer vi sagen og hjælper dig med at finde den bedst mulige løsning hurtigst muligt.
Oplever du fejl, mangler eller transportskader på dine varer eller under forsendelsen, skal du kontakte os med det samme. Så finder vi sammen den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
- Send en e-mail til info@aarhusbadogfliser.dk
- Reklamation + dit ordre- eller fakturanummer
- Beskriv fejlen og vedlæg mindst 3 billeder til dokumentation
OBS! Husk at notere dit ordre- eller fakturanummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i den ordrebekræftelse, du modtog på e-mail ved købet. Hvis du har lavet et køb via vores tilbudsproces, så indtast fakturanummeret angivet på den endelige faktura.
Returbetingelser
- Vi tilbyder 30 dages returret på lagervarer (inkl. fjernlager) regnet fra leveringsdatoen. Skaffevarer/bestillingsvarer og outletvarer tages ikke retur. Tjek om dette er angivet på din ordrebekræftelse, eller skriv til os på info@aarhusbadogfliser.dk - så hjælper vi gerne med at finde ud af det.
- Varen skal være i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. Hvis varen er beskadiget under transport, betragtes det som en reklamationssag - Få vejledning om dette under Reklamation
- Du betaler selv returfragten. Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav.
Meld din returnering
- Udfyld returformularen
Når vi har modtaget formularen, vurderer vi, om varen kan returneres (lagervare vs. skaffevare/restsalg), og hvilken fragtløsning der er den rette. Vi kontakter dig derefter med en bekræftelse og praktisk info om returforløbet. - Vores vurdering
Når din retur er godkendt, skal varen pakkes forsvarligt i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. HUSK at vedlægge dit faktura- eller ordrennummer og gerne tlf. nummer. - Pak varen forsvarligt
Når din retur er godkendt, skal varen pakkes forsvarligt i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. HUSK at vedlægge dit faktura- eller ordrennummer og gerne tlf. nummer. - Forsendelse
- Småvarer: Returneres via GLS med et returlabel for egen regning.
- Større varer (inkl. alle fliser): Returneres med fragtmand for din egen regning.
- Fjernlager varer (Trægulve): Skal sendes til fjernlagerets adresse. Vi informerer omkring adressen i forbindelse med din ønske om returerning.
- Tilbagebetaling
Når vi har modtaget og godkendt returvaren, refunderer vi købsbeløbet hurtigst muligt og senest inden for 14 dage via samme betalingsmetode, som du brugte ved købet.
Returformular
Husk at læs ovenstående informationer omkring returnering.
Bemærk at skaffevare og outlet restsalg ikke kan returneres.